anjelICKAN.blogg.se

Tillbaka!

Kategori: Allmänt

Ja har inte skrivit sedan i somras. Tiden bara rusar på men jag gör ett nytt försök att blogga lite =P Elvin har hunnit fylla 2 år och började på dagis i höstas. De funkar rätt bra men han vill inte äta där.. men lite svår med maten är han ju. Hemma äter han äntligen lite bättre vilket känns jätte gott.. annars är han lika glad och snäll som han alltid vare och pratar bara mer och mer =) Idag har vi beställt en elbil till Elvin.. åh va ja längtar till den kommer.. vår biltokiga lilla son kommer bli helt galet glad är jag säker på =D
När Elvin börjat på dagis så gick jag helt tillbaka till jobbet igen.. det var en bra mjukstart jag fick med en vecka i månaden under våren och så kunde jag gå tillbaka på 60% när Elvin är på dagis vilket kännt helt lagom för oss nu =) Tobias jobbar på som innan och Dante och katterna har de bara bra. Jag försöker hinna med lite hundträning här å där =) Då får vi se om jag lyckas uppdatera lite mer framöver =) Natti! /ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: