anjelICKAN.blogg.se

Dax för operation

Kategori: Elvin

Hopp.. då är snart operationsdagen här.. tidigt tidigt i morgon ska vi åka till näl igen och Elvins jumskbråck ska opereras.. Detta är nog de jobbigaste ja vare med om... han är ju så liten min lille prins och jag skulle bara vilja skydda honom mot allt detta =( Både jag och Tobias går runt med stora klumpar i magen och man känner sig bara orolig, stressad och lessen.. vi gör dock så gott vi kan för att inte göra Elvin orolig.. han är glad och pigg precis som vanligt <3
 
Det är ett rätt litet ingrepp som jag förstått det och vi kommer få åka hem redan några timmar efter han vaknat.. för oss känns de hur jobbigt som helst ändå.. men det ska bli gott att få detta gjort.. det har ju vare jobbigt att oroa sig över brocket också.. vi har ju sett det ett par gånger nu och han får ju ont när knölen kläms ut och vi vill ju absolut inte va med om att de fastnar eller blir klämt.. gott för Elvin detta blir gjort innan sommaren så han kan läka ordentligt innan det är dax att spendera dagarna vid sjön... 
 
Nu ska jag packa klart en väska med sånt vi behöver ha med i morgon och sedan försöka sova lite.. redan klockan sju ska vi vara på näl och då Elvin ska duschas en tredje gång med hibiscrub innan dess så kommer vi få gå upp mitt i natten =/
 
Ja älskar dig min lille prins <3
 
/orolig mamma 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: