anjelICKAN.blogg.se

Jumskbråck

Kategori: Allmänt

Idag har vi vare på näl igen.. läkaren vi träffade idag var helt säker med en gång han såg bilden jag tage på knölen i Elvins jumske då det hände första gången.. besöket tog bara några minuter.. jag hoppades så att de skulle va nått annat så han skulle slippa operation men läkaren viste direkt och en operation måste göras.. det är ett litet ingrepp och ska säkert gå jätte bra.. men känns ändå hemskt jobbigt i mamma hjärtat att min lille skrutt ska behöva sövas och om han kommer ha ont efteråt =( 
 
Förkylningen eller vad det nu är håller i sig också. Elvin har fortfarande feber men är pigg när han får alvedon som tur är.. i morgon ska ja ringa balder ändå för nu känns de som febern hölle i lite väl länge... även jag som är så nära Elvin hela dagarna åkte såklart på även denna förkylningen så en vecka han jag känna mig fisk så åkte man dit igen.. lite trött på detta nu... nu får de bli vår å förkylningar och annat kan försvinna... hoppas nu bara att de är en vanlig men seg förkylning...
 
Det bästa med dagen har ju vare att bilen gick genom besiktningen efter att min snälla gubbe och svärfar lagat den åt mig =)
 
Nu ska ja ta natten för i morgon ska ja jobba igen medans Tobias får ta över vabandet här hemma...
Natti!
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: