anjelICKAN.blogg.se

Borrat

Kategori: Allmänt

Att bora alla hål i jorden inför altanbygget blev inte så lätt som de va trott.. borret funka lite dåligt.. marken var jättehård.. hårt packad blålera.. Efter sju hål borrade sa de poff och så stannade borret... =/
De fick göra en paus i borrandet när de inte alls gick att få fart på den igen.. istället fixade Tobias däcken på min bil.. så nu har jag äntligen alla nya däck på och den här gången provkörde Tobias bilen så nu ska det förhoppningsvis inte vara någon överaskning i morgon att bilen inte går att köra med ^^ Nu ska den vara körbar =P
 
Idag fick Tobias och svärfar fart på jordborren igen så de fick borrat alla hålen.. marken var väldigt hård så de var inte lätt för borret men tillslut så hade de fått alla papp rören på plats =) 
 
Spännande att se när pappa och farfar borrar
 
Elvin har fortsatt må bra.. han är precis som vanligt.. det är fortfarande svullet och blått men man kan nu se att de vänder och långsamt ska bli bättre...  Han verkar inte ha ont det är gott... lite orolig vid blöjbyten bara.. alvedon har inte behövts.. Elvin vill ju inte alls ha alvedon när vi ska ge honom.. men att låssas dosera upp alvedon i sprutan och ge sig själv, mig eller pappa är skoj ^^
 
mea dattadon säger han och doserar upp i medicinsprutan.
 
Nu ska Elvin få vara hos farmor medans jag och Tobias jobbar ett par dagar så han slipper dagis ett tag till ifall han är öm.. Det blir gott för min lille prins de! 
/ickan
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: