anjelICKAN.blogg.se

Ett par veckor

Kategori: Allmänt

Nu har de gått två veckor sedan Elvins operation.. plåster och tejp fick pillas bort när lilleman sovit då vi inte alls har fått röra det annars.. operationssåret har läkt jätte fint.. ett litet fint sträck är allt som syns och det är så bra gjort så det kommer inte ens synas när allt läkt klart och bleknat =D Blåmärken och svullnaden gav sig också och han har inte alls haft ont.. härligt.. Denna veckan har han vare tillbaka på dagis igen och det har vare poppulärt förstod jag att få komma dit och leka med dagiskompisarna igen =P
 
Här hemma har bygget av altanen satt fart.. alla plintar är gjutna och stommen är nästan på plats.. idag tog virket slut så nu måste det köpas mer så de kan fortsätta =D
 
Elvin har vare med och vare arbetsledare tror jag och försökt få pappa och farfar att bygga mer å mer ^^ Mea åga, mea bojja ropar han till dem så fort de slutar =P 
Det har hamrats massor här eller bam bam som Elvin kallar det =P
 
BAM BAM!
 
Skruva..
 
Mäta... kockan tio säger Elvin..  funkar lika bra när man mäter som när man kollar på en klocka..
 
Visst är han söt i sin nya "gubb" keps =P
 
En annan bild från tidigare i veckan.. Elvin har fått en godis.. men han ska absolut hålla en liten bit av en bräda så han ändå lite är med när pappa och farfar bygger ^^
 
 
Idag har jag gjort prov i läkemedelshantering på jobbet.. de var svårt men jag hoppas jag får tillräckligt många rätt... det är många år sedan man pluggade till ett prov senast så det har känts ricktigt ovant och jobbigt... gott de är gjort och över nu! Håll tummarna för mig att jag klarade av de nu ^^
 
 
När jag sutte i soffan och pluggat på kvällarna har jag inte behövt känna mig ensam <3
 
/ickan
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: