anjelICKAN.blogg.se

VAB

Kategori: Elvin

Denna veckan har börjat med VAB för mig.. min lille Elvin har feber och är förkyld =( Nu på kvällen blev han litte piggare så jag hoppas det har vänt nu..
 
I morgon ska vi på läkarbesök på näl med Elvin. För nån månad sedan dök det upp en knöl i ena jumsken på Elvin och han hade så ont så vi åkte till akuten med honom.. när vi kom fram var dock knölen borta och läkaren kunde inte hitta nått fel.. men han såg i.ändå till att vi fick ett återbesök till kirurgavdelningen så i morgon ska Elvin undersökas igen och de ska avgöra om han har ett jumskbråck och om det behöver opereras eller ej. Jag hoppas innerligt att det inte behövs =(
 
Nu får vi bara hoppas Elvin är pigg nog att åka i morgon..
 
Lägger till en bild på Elvin som kör traktor (lastad med mindre bil i skopan) runt mina fötter i badrummet när jag gör mig ordning på morgonen ^^ titta mamma titta mamma ropar han var gång han lastat något eller parkerat någon stans
 
 
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: