anjelICKAN.blogg.se

Bye bye 2012 <3

Kategori:

Testar blogg.se appen :-) Det ser ju ut att kunna funka bra :-)

Det har bleve nytt år sedan sist jag skrev. Tänk att 2012 redan är slut.. Visst var 2011 ett fantastiskt år då jag var gravid och fick min lille Elvin.. men 2012 har vare helt otroligt bra, spännade och härligt.. jag har vare mamma ledig hela året med Elvin.. han har gått från en månad till 13 månader.. det har med andra ord hänt massor hela tiden.. Från att vara ett litet spädbarn till en liten kille som knallar runt och pysslar och leker <3

Min älskade lille Elvin vad jag är glad som fått bli din mamma.. hans första år har vare fantastiskt spännande.. att fått vara med om allt tillsammans med honom <3

Nyårsafton firade vi lugnt här hemma bara vi <3
Vi åt gott och så kunde Elvin komma isäng som vanligt på kvällen.. Det sköts inte raker jättenära iår det var gott och de som small vaknade han inte heller av.. han sov gott in det nya året :-) Jag, Tobias och djuren myste i soffan och skålade in tolvslaget och 2013 :-)

Katterna är lite smått oroliga när det smäller men det gick ändå rätt bra. Dante visa oss att han hörde smällarna men är absolut inte rädd vilket är jätte gott och när han talat om att han hört något kunde han lägga sig ner igen och sova vidare i soffan :-)

I tisdags.. första dagen på nya året åkte vi till mamma och pappa i Långed och hälsa på över dagen :-) Vi fick god mat och Elvin lekte massor med mormor och morfar så klart.. bland annat så badade han i handfatet ^^ till en början av misstag då han själv lyfte på kranen så när han ändå blev blöt fick han plaska lite till och det tyckte han var jättekul :-P

Nu har Elvin sovit några timmar.. verkar som han var trött och somnade väldigt bra så nu får vi upp och väcka honom så han får lite middag innan kvällen :-)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: