anjelICKAN.blogg.se

ÄNTLIGEN The Body Shop =D

Kategori: Skönhet

Ja ÄNTLIGEN har The Body Shop öppnat Webbshop!

Eftersom närmsta butik är en timma bort blir det ju inte att man kan åka när man vill så detta gjorde mig glad =D 
Jag tror den öppnade någon gång denna veckan och jag hade ingen aning om det fören igår kväll.. I morgon ska jag och Tobias åka till Karlstad och jag skulle behöva fylla på i sminkväskan och bland krämerna här hemma.. men just i morgon hade ändå vare krångligt att ta sig in till Body shop i Karlstad då vi ska ha kärra med oss till ikea så är vi inte jätte sugna på att krånga oss in i stan med den och hitta parkering där och så.. Jag tänkte att jag var nog tvungen att vänta ännu längre med mitt Body Shop besök =( 
 
Kikade iaf in på deras hemsida för att se på nya produkter och priser på de saker jag behövde ha där och till min stora lycka så ser jag att de öppnat en webbshop!!! Äntligen!! Tänkt vad jag morrrat åt dem många gånger för att jag verkligen gillar deras produkter men har ju svårt att komma till butiken precis när jag behöver.. Och medlemskap i klubben har jag fått göra nytt flera gånger eftersom jag inte kunnat komma till butiken och förnya det när de gamla tage slut.. Nu ÄNTLIGEN så kan jag handla när jag vill och kanske inte mitt medlemskap behöver gå ut hela tiden ^^
 
ÄNTLIGEN!! =D
 
Dena här veckan fram till söndag får man dessutom 20% rabatt på sin beställning i webbshopen och kommer man över 250:- (Vilket inte alls är svårt där ^^) så är frakten fri.. Det var rickgit bra =D
 
 
 
/ickan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: