anjelICKAN.blogg.se

Mormor & Morfar

Kategori: Allmänt

Igår packade jag in familjen i bilen och så åkte vi till mamma och pappa i Långed över dagen =)
Dante skyndade sig upp till mamma i köket med en gång för han får alltid korv och tuggben av henne när han kommer och det kommer han så klart ihåg att han brukar få =P

Elvin är så glad i mormor och morfar =) De har börjat gå över att han blivit så lessen när han sett någon annan än mig eller Tobias.. Både mormor och morfar la och tog upp Elvin när han tog sig tupplurer hemma hos dem och de är ju kul att se att det går lika bra med någon annan än mamma och pappa för Elvin =P

Vi fick god mat och fika och även kvällsmat innan vi åkte hem =) Det blev en heldag där.. Elvin åt kyckling för första gången och de var tydligen väldigt gott för jag kunde inte ens mata tillräckligt snabbt tyckte han ^^

Tobias och pappa var ute och grejade med pappas bil en stund och Elvin lekte med mormor =) Jag fick semester =P
Elvin va såå trött när vi åkte hem men höll sig ändå vaken hela vägen och hemma blev det på med pyjamas och kvällsmat och natti natti med en gång för honom =)

Idag har ja börjat fundera på om jag håller på att få en förkylning =( Får se hur de utvecklas till i morgon om de bryter ut eller om de bara är nått tillfälligt idag... Tobias har åkt till Borås med sin pappa idag och köpt en bil.. Han har sålt V70 för ett tag sedan och nu har han hittat en ny bil.. snart är han nog hemma igen så de ska bli spännande att se den nya bilen =)

/ickan

Elvin och Mormor


Kommentarer


Kommentera inlägget här: