anjelICKAN.blogg.se

En torsdag

Kategori: Allmänt

Igår hade jag ricktigt roligt när jag blev av med lite små möbler som bara stått här hemma men som inte används.. Jag la ut ett par annonser på åmålstorget och efter bara någon sekund ringde telefonen.. den första som ringde bodde lite för långt bort så hon kunde inte komma och hämta.. Direkt jag la på luren ringer det igen och jag blir av med första saken och hon kom och hämta med en gång. Strax efter första saken var såld och hämtat ringde telefonen igen och jag blev av med nästa sak lika snabbt =P Efter tre timmar kunde jag ta bort annonserna igen då sakerna va sålda och hämtade =D Ricktigt roligt när de gick så fort!

Idag har ja och Elvin vare på baby café igen =)
När vi sjungit och fikat somna Elvin i mitt knä.. så jag blev sittande där en stund till.. som tur är sover han inte långa stunder på dagen så han var snart vaken igen och då åkte vi hem till Sandra och Annie =)

Tobias kom hem från jobbet efter kundkörning och hade med sig nudlar från Korea som de Korianska kunderna hade med sig och gav till Tobias och hans arbetskompisar så det fick vi testa med en gång =P De va ricktigt gott men grymt starkt kryddat.. kunde spruta eld som en drake efteråt.. (typ) fick ju även med pinnar så de fick vi passa på att äta med.. de funkar ju nästan lika bra som en gaffel men kanske lite långsammare när man inte är så van.. men de är ju lite kul =P



/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: