anjelICKAN.blogg.se

Babycafé, mer fika och trädgården =)

Kategori: Allmänt

Den här dagen började vi med babycafé =) Kul att komma ut och umgås med andra mammorna =)
Efter cafét åkte ja och Elvin till hans farmor och farfar.. Sandra och Annie också och även Elvins gammel mormor och gammelmorfar kom dit och vi fick god lunch och fika igen =P

Hemma igen blev det en tur ut med Dante och sedan sov Elvin vidare i vagnen ute i trädgården medans jag och Dante har grejat där.



Efter massa bus ute så fick Dante släcka törsten =)


Jag tröttnade på alla mina "projekt" jag grejade med ute idag så jag pyssla lite här och där och fick inte klart nått jag börja på... men jag njöt av att vara ute i de härliga vädret även om jag inte fick så mycke gjort..

När Tobias kom hem gick vi in och fixade mat till Elvin och sedan även till oss och tog kvällen =)

Nu ska ja ta natten med de andra =)
/ickan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: