anjelICKAN.blogg.se

Trevlig helg =)

Kategori: Allmänt

De blev en lugnt vecka för oss... Vi kom inte iväg till babycafet i torsdags heller.. Vi stannade hemma och kände oss insnöade.. Inte hade jag trott det skulle bli så mycket snö över natten.. Våren fick sig ett litet bakslag.. Snöplogen kom och med plogkanten bestämde ja och Elvin oss för att stanna kvar hemma. Jag hade fått skotta länge för att ta oss ut med bilen och då hade babycafet vare över iaf. Carporten där min bil står är också en bit in på tomten så det är mycket att skotta på vintern. Tobias tog fram snöslungan när han kom hem =)
Dante blev lycklig ute i snön iaf =P

Lördagen började jag och Elvin med att åka ner till stan och träffade Sandra och lilla Annie, Emma och Jossan och Alice för en fika på XO. Va kul å kunna ses allihopa.

På eftermiddagen var vi hos Tobias föräldrar. Sandra med familj var också där och svärmor hade gjort en så god smörgåstårta =)

Igår söndag kom mamma och pappa hit till satan å häla på =) Elvin tyckte inte mormor och morfar var så läskiga denna gången som sist.. Han bjöd på leenden och skratt =P

Idag har vi haft de lugnt hemma. Jag har pyssat lite =P Men jag avslöjar inte va det blir =P
Dante har vare ute och gått med farmor =) Han blev som vanligt totalt galet överlycklig när hon kom ^^



Har en orkide som inte ricktigt gjort som andra orkideer gör ^^ varför har den gjort så tro =P

I morgon ska jag nu äntligen bli av med tujan på baksidan =P
Redan på förmiddagen kommer det en och tar den.. Det blev ju inte av i förra veckan som vi trott för han som var här klarade inte av det pga att den är så stor och står så dumt till så nu kommer det en annan.. Samma som hjälpt oss med träden på framsidan av huset så nu ska den ner =P Får hoppas den inte kommer förstöra för mycket på vägen ner =S Va gott det ska bli att slippa den!!

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: