anjelICKAN.blogg.se

Ikea

Kategori: Allmänt

Nu var det en vecka sedan jag uppdaterade igen...

I förra veckan kom Angelica och Hugo hit och hälsa på.. Elvin tyckte han hade en väldigt spännande kusin =)


Ja och Elvin var i kyrkan igen på babycafé och en promenad på stan med Sandra, Ida och deras töser.
Hemma igen hämtade ja och Elvin bara Dante och fortsatte promenera som vanligt ^^ Det var underbart väder ute.. Man var ju inte ett dugg sugen på att gå in igen.. Hoppas detta håller i sig så våren snart är här =)



I vagnen hade jag ett super sött litet blåbär <3


I fredags tog jag och Elvin en sväng till mitt jobb och hälsade på =) De va roligt å träffa arbetskamraterna igen och de tyckte nog det var roligt att få träffa lille Elvin. Han fick en stor och fin nalle av dem. Han tycker den är jätte spännande och ligger gärna och pratar lite med den =P

I lördags packade jag in familjen i bilen och så åkte vi till Ikea =)
Det blev lite nya möbler till hallen blandannat. Kommer bli så bra med lite mer förvaring.
Elvin var så snäll hela dagen <3
Dante hade det bra hos farmor och farfar hela dagen <3

Idag har jag bygt byråer hela dagen känns de som... de är rätt kul å bygga.. men inte byråer.. de är i jobbigt många delar och alla lådor som ska sättas ihop :S Men så bra när de blir klart =)

Mååånga delar.. och de va den lilla byrån..


Jag fick göra paus när Elvin vaknade och den här byggsattsen istället...


Tillslut fick jag iaf ihop alla delar till en byrå =)


Nästa byrå var större och så klart i ännu fler delar :S Ja och Tobias hjälptes åt =) Vi han inte riktigt med allt så i morgon får jag sätta lådorna på plats i den byrån...

I morgon ska mitt matsalsbord komma också =P Och det kommer nog hända en hel del ute i vår trädgård... de ska bli spännande =P

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: