anjelICKAN.blogg.se

Målat

Kategori: Allmänt

usch så fort dagarna går.. nästa vecka har Tobias sin sista semester vecka =( Det har vare så gott att ha honom hemma i två månader men veckorna har gått i rasande fart..
 
Förra torsdagen kom mamma, pappa och farmor hit och hälsa på oss.. nu i tisdaga var vi hos Tobias föräldrar på middag.. Igår var jag och Elvin ute och fikade ihop med Emma och så följde vi med henne hem och såg vart hon bor  =) Va så kul att sitta och tjöta om allt möjligt.. =) men annars har vi mest tage det lugnt och grejat här hemma..
 
Idag har jag och Tobias målat vedboden en första gång.. hoppas det kommer fler dagar utan regn så vi hinner ta den en gång till i år.. =)
 
Min humle =P
Jag tog med mig en rot från den enorma humlen jag hade utanför längeheten på mor annas och den har tage sig fint här i trädgården =)
 
Vedboden under målning =)
 
Tobias goa mormor har gjort rabarbersaft till oss av våra rabarber =)
Jätte kul när man kan ta tillvara på det som växer i trädgården.
 
Har vare ute med Dante så han har fått simmat nästan varge dag =)
 
 
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: