anjelICKAN.blogg.se

Badbebis <3

Kategori: Allmänt

 
Min badbebis <3
 
Elvin sätter sig upp i badbaljan nu.. Det har vare så bra att ha honom liggande i badstödet.. Men nu var de slut på de sa Elvin... nu slår han händerna eller leksakerna i vattnet istället för sparkarna med fötterna så jag blir genomblöt nu också ^^
 
I fredags kände jag äntligen att hans två första tänder är påväg upp =P
åh va han kryper nu... de går undan nu och man kan inte titta bort i en sekund ens innan han tage sig fram till något olämplig ^^ Nu får vi börja plocka bort saker från hans höjd och barnsäkra stället ^^
 
I söndags var vi på kalas i Dingelvik för Tobias kusin Lina =) Vi hade jätte trevligt som vanligt och fick av Ulf med oss en stor hink med grus hem som vi ska ha att lägga under markstenen =D
 
Idag har Tobias och svärfar grävt ner rör och sladdar i gräsmattan ut till vedboden så vi ska få upp lite lampor där ute så vi kan se att hämta veden även när det är svart på vintern =P
 
Jag har roat mig med tvätt och busat med Elvin idag =) Har torkat tvätt med hjälp av en ac/avfuktare idag då vår torktumlare verkar ha gjort sitt =( Man har bleve så bortskämd med den nu så vet inte hur man ska stå ut att inte ha någon ^^ Det är så bra att få köra handdukar och Elvins alla kläder blir så mjuka och fina...  Får försöka skaffa oss en ny snart =)
 
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: