anjelICKAN.blogg.se

Babycafé

Kategori: Allmänt

Igår var jag och Elvin på babycafé och var med på spädbarnsrytmiken =)
Vi tog följe med Sandra och Annie som också skulle dit..
Elvin var vaken och glad och nöjd så det var jätte kul.. Han tyckte dock att Sanna som satt bredvid mig var roligare att titta på än mig medans vi sjöng ^^ Han tycker det är så spännande med ansikten..
Sannas dotter Amanda va jätte söt och det tyckte nog Elvin också som han prata med henne när såg henne =)

Efteråt blev det lite fika och Elvin somnade nästan med en gång. Det var nog många nya intryck för mammas lille kille <3

Efteråt knallade vi vidare till familjecentralen där Elvin skulle vägas. 4120 g och 55 cm lång är han nu =D
Marianne som vägde honom hade Elvin jätte mycket att berätta för efteråt =) Oj va han pratar!
Lite mat i småttingarnas magar fick det bli innan vi fortsatte promenaden.

Nere i stan stannade vi till så jag kunde ta ett nytt foto för att förnya körkortet. Jag fick då frågan hur långt jag kommit med körkortsläsningen ^^ Jag måste med andra ord se typ 10 år yngre ut än jag är.. haha.. Inte fel =P  Han trodde inte det kunde va så att jag skulle förnya det.. =P

Mysigt att vara ute med Elvin och vagnen.. Vi tog upp hela trottoaren.. tre mammor och tre vagnar =P

När vi kom hem öppnade vi bara dörren för att hämta Dante och så fortsatte vi promenaden för han vill ju så klart också ut i de fina vädret =)

Hade en trevlig och mysig dag!    =)


Idag har jag, Elvin och Dante vare hos svärmor på fika =)
Sandra och Annie också.. Jätte trevligt som alltid!
Efter fikat hängde vi med Sandra och Annie på en promenad ner till stan.. Kallt men ändå fint och gott väder.

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: