anjelICKAN.blogg.se

Hobbit

Kategori: Allmänt

Härliga, lugna och lediga dagar njuer vi av! Härligt när vi får va lediga ihop.. Jag har till och med fått sovmorgon =D
 
Förutom att bara slöa och vila och njuta av allt har jag idag vare på bio =)
Jag och Sandra har vare på Hobbit filmen... 3D var det till och med och det var nytt för mig.. något jag inte vare på innan... glasögonen skavde och var väll inte allt för bekväma men det blir ju fina efekter av dem =)
Filmen var bra.. till och med bättre än jag förväntat mig... det brukar sällan bli bra när det kommer fler "uppföljare" (denna utspelar sig förståss innan men ändå ^^) på filmer som redan släppts... men detta funka faktiskt =) Nu ska man bara behöva vänta ett år då på att få se fortsättningen ^^
/ickan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: