anjelICKAN.blogg.se

Seg uppdatering =/

Kategori: Allmänt

Ja har inte tage mig tid att uppdatera något här på evigheter =/
Mitt senaste inlägg var visst i Februari.. har ju missat att skriva om en hel massa som hänt under våren.. men så kan de va.. jag gör ett nytt försök att få fart på bloggen =)

Under våren har de vare mycke pyssel här hemma... vardagsrummet är vänt upp och ner ^^ Känns som vi aldrig ska bli klara där men det är nog för att man så länge bara rev ner saker.. Nu har elementen, fönstren och tak fått färg och väggen där den öppna spisen stod har fått en platta där den nya kaminen ska få stå.. en del lagningar har fått gjorts men nu börjar det närma sig att väggar och golv ska få sitt nya utseende.  Vi har vare på ullared och på en massa kalas och jag har som Tobias säger fikat typ hela tiden med min svägreska Sandra.. nu väntar vi med spänning på när hennes och Henriks bebis har tänk att komma ut så vi får träffa den ^^ Vi har vare ute och tränat med Dante en del i de fina vädret och nu när solen har komme fram ordentligt så har de bleve bad och simning för honom varge dag =D
Ja och Tobias jobbar och sliter och nu börjar våra semestervekor närma sig =P Ja har vare både på mitt vanliga jobb hos Smådjursvetrinären och ibland hinner man även med att vare på travet.. Ricktigt kul att jag hinner vara där några gånger i år också =)

Ska lägga in lite bilder på datorn från helgen som gått så kommer jag med ett nytt inlägg snart =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: