anjelICKAN.blogg.se

Morbror Tobias

Kategori: Allmänt

Igår den 9 Juni blev Tobias Morbror =)
Sandra och Henrik har fått en liten dotter.. Jätte grattis till er <3
Nu väntar och längtar vi tills de är hemma och vi får träffa dem! Allt hade gått bra och de mår bra alla tre!


Min bil den har gått sönder =( Poff sa de och så lät den som en traktor.. hål på avgasröret verkar de som =/ Körde den till Långed igår så min snälla pappa ska undersöka vad som behöver bytas =) I Långed har de besök av Finska släktingar så jag fick även passa på att åka dit för att träffa dem =) Var många år sedan jag såg dem senast så kul att de är här och hälsar på =)

Knepigt att vara utan bil nu några dagar.. man är så van att bara kunna ta den och åka när som helst... men vi har ju Tobias bil som tur är =) Idag har Tobias vare gullig och kört mig så jag slapp gå i regn och åska =)

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: