anjelICKAN.blogg.se

Midsommar och kalas

Kategori: Allmänt

Nu har det vänt mot mörkare tider igen... som tur är märks det ju inte än på några veckor.. Min födelsedag i tisdags är årets ljusaste dag =)

Dagen efter min födelsedag blev det kalas för mig.. Eftersom vi inte har något vardagsrum just nu pga renoveringen så ordnade mina snälla föräldrar med kalas hos dem i Långed =)
På dagen jobbade jag så det blev lite stressigt att snabbt ta sig till Långed efteråt och födelsedagsbarnet kom sist och på plats var redan alla mina och Tobias släktingar... jag fick en massa fina paket och tårtorna som var från bageriet i Långed var så goda och så fina som riktiga konstverk!

I fredags var det midsommar afton =)
Vi tog det lugnt på dagen fram till eftermiddagen då det blev brännboll med släktingar till Tobias.. En massa Heroare samlades vid karlberg och även Tobias hakade på och slog lite bollar medans jag och Dante nöjde oss med att titta på.. ja Dante han hade förmodligen väldigt gärna vare med och lekt med bollen han också men han fick hålla mig sällskap ändå ^^

På kvällen grillade vi, spelade kort och bara hade det trevligt =)

På lördag eftermiddag blev det grillat igen.. =P denna gången hemma hos svärföräldrarna med dem och Sandra med familj.. och igår söndag passade vi på att greja i trädgården.. jag tog fram trimmerna och skulle ta lite längs kanterna tänkte jag efter Tobias hade klipt gräset... men jag kom bara två meter så gick tråden av och den var dessutom slut på rullen =( typiskt.. fick pyssla med lite annat istället...

Nu är det ny vecka och både jag och Tobias har semester =) härligt! Nu tror vi att vi kommer hinna klart i vardagsrummet snart när vi får så mycket tid att greja =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: