anjelICKAN.blogg.se

lilla Annie <3

Kategori: Allmänt

Idag har vi fått träffa lilla Annie <3 Sandra och Henriks lilla tös.. Jätte söt och de såg ut att må så bra alla tre!
Hon sov så gott när vi kom men till slut så vaknade hon så vi fick se hennes ögon också =)

Min bil har min snälla pappa fixat så ja kan köra igen =) Det var nån plugg i avgasröret som trillat bort så pappa fixade bilen snabbt och inte behöve man köpa massa dyra bildelar =P Härligt!

Annars har vi mest bara jobbat här... Tobias har sista veckan innan semestern han =P Jag har en till sedan är det semester för mig också! Ska bli jätte gott att vara lediga ihop och kanske hinner vi med massor i vardagsrummet då =)

I morgon är vi båda lediga också.. vi ska till Trollhättan och näl...
men nu ska jag ta natten här =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: