anjelICKAN.blogg.se

28

Kategori: Gravid

Då har man bleve ett år äldre.. 28.. tyckte nyss jag fyllde 20 och nu närmar man sig 30 ^^

Den här födelsedagen började med ett besök på mvc.. de tog ett blodprov i fingret, kolla blodtryck och mätte på magen.. allt var bara bra med mig och bebisen =) Sedan fick jag den bästa födelsedagspresenten <3 Vi fick lyssna på bebisens hjärta! Första gången barnmorskan lyssnade efter det så var det väldigt tidigt och det var inte lätt att hitta och höra något då.. det var mest min puls som slog igenom och hördes.. det var bara det lilla hjärtat på skärmen som blinkade.. Men nu har vi fått höra våran bebis för första gången <3 så underbart <3

Sedan tog ja och Tobias en sväng på stan i några butiker innan det var dax för mig att åka till jobbet..
Efter jobbet åkte jag till min duktiga frisör Louise som gav mig en ny frisyr =) Nu är jag kortare än jag någonsin vare på ena sidan medans den andra fortfarande är lite längre men den börjar bli kortare den också ^^

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: