anjelICKAN.blogg.se

Sparkar

Kategori: Gravid

Någon väldigt liten har kommit på att det är väldigt roande att sparka på min blåsa... en liten bråkstake i min mage tro?? Men annars när den sparkar kan man bara känna sig lycklig och ja vill bara få träffa min bebisen nu med en gång! Känslorna blir så starka för det lilla där inne som knosar runt <3

Igår var mor och far här i Åmål och bebisen sparkade till mormor ^^ De blir starkare och starkare sparkar och nu i kväll har de verkligen känts mycket på utsidan magen.. (och på insidan självklart) Tobias som länge försökt känna dem har äntligen bleve sparkad på han också ^^

Semestern har tage slut och första veckan efter den på jobbet är gjort... På måndag börjar även Tobias jobba igen.. Vi har haft relativt många dagar med fint väder under våra semesterveckor =)

Igår kom golvet vi beställde =P
De är jätte snyggt jag är så nöjd!!

Får fixa lite före och efter bilder när det bleve mer klart =P

Svart Ek Plank =D


Idag började vi dagen på stradcafét ihop med Tobias mor och far och syster med familj för en fika/frukost ihop. Jätte mysigt! Sedan började Tobias och svärfar lägga golvet hos oss.. De blir så bra och det känns så kul att färgen stämmer så som jag tänkt mig =)
En liten bit är kvar som de ska lägga i morgon annars gick det undan när de la så större delen av rummet har nu mörkt golv =D
Svärmor bjöd oss på lite mat på kvällen och vi satt ute länge i de goa vädret!

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: