anjelICKAN.blogg.se

mini, mini, mini dator ^^

Kategori: Allmänt

Sitter med Tobias mini dator i knät ^^ Va lite kul att prova att surfa på den också.. tangenterna är så små och sitter så tätt ihop att det knappt går att skriva.. träffar hela tiden fel tangenter =P

det är en liten söt, vit, asus netbook <3
perfekt att ha med i knät <3
min lilla laptop bräda känns till och med stor nu då denna lilla dator kanske max tar upp en fjärdedel av den ^^

Det har inte hänt så mycket spännande här hos oss så har inte haft så mycket att skriva om.. vi har mest bara jobbat =) Jag ska vara i säffle och jobba nån dag i veckan och förra fredagen var första gången jag var i de nya lokalerna vi fått där. Det kommer bli jätte bra där tror jag =) Roligt att få jobba där nån dag ibland också =)

Dante har vare hos sin "farmor och farfar" några gånger den här veckan = super glad hund <3
Idag efter jobbet bjöd svärmor på kaffe och våfflor när jag skulle hämta Dante =) Även Sandra var där å de va jätte kul å sitta och prata en stund.. Jag har världens goaste svärmor och svägerska ja!
Tobias har jobbat eftermiddag så han stackaren missade de goda våfflorna.. han tyckte dock inte så synd om sig eftersom våfflor inte direkt står på hans lista över favorit mat ^^ Han är ju istället ledig i morgon när jag ska jobba.. så han kommer reta mig när jag ska gå upp och han får ligga kvar och sova =(
(Men jag ska reta tillbaka när han ska upp och göra förmiddag på måndag och jag är ledig ^^ hihi)


Hoppas alla får en fin helg =)
natti
/ickan



Kommentarer


Kommentera inlägget här: