anjelICKAN.blogg.se

Datanördar!

Kategori: Allmänt

Vi sitter framför datorerna allihopa <3
Här framför datorerna brukar vi alltid hamna en stund på kvällen.. Visseligen är bara jag och Tobias framför varsin dator och de andra tre är bakom och under ^^ Tobias dator är bredvid min här så vi behöver inte slåss om samma =P

Alla djuren i vårt lilla zoo samlas på och under mitt skrivbort när jag sätter mig här så jag behöver aldrig känna mig ensam.. Fiona och Zelma trängs bakom min dator under den varma skrivbordslampan.. Fiona tycker just nu att Zelma är väldigt smutsig så det är stortvätt av syrran som gäller.. Dante han ligger och drömmer under bordet på en filt med sitt tuggben =)

*mys*

sitter och planerar hur vårt nya datarum ska se ut =P Längtar till vi kan komma igång å greja!

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: