anjelICKAN.blogg.se

Elvin <3

Kategori: Elvin

Våran guldklimp är äntligen här!
Andra advent, 4 December fick vi en son. 01,29  3370 g och 49 cm lång =)
Efter ett par jobbiga dygn hemma och på näl fick han till slut komma till världen den snabbare vägen med ett akut snitt. Jag får skriva ner hela min förlossningsberättelse en annan gång. Vi fick ett eget fint rum och Elvin var snart hos oss och vi var kvar på näl till i tisdags då vi var så trötta på de fyra väggarna i rummet att vi åkte hem =)

Nu är Elvin en vecka och en dag.. Vi myster och vilar upp oss hemma och jag tycker vi har återhämtat oss rätt snabbt. Elvin är en nöjd och otroligt fin liten bebis <3 Jag tar det lugn men tycker jag läkt ricktigt bra. Jag har inte ont och såret på magen är bara ett litet jätte tunt rosa streck.. det är så fint läkt på bara en vecka att jag tror inte ens jag kommer få ett ärr av de =D

Det känns knepigt att magen försvinner mer och mer för var dag som går.. Ingen halsbränna, jag har nästan fått tillbaka mina fingrar utan domningar och bäst av allt.. Ingen klåda alls =D



Man blev lite snuvad på att förlossninegn inte gick så som man förväntat sig.. Det kommer ta en tid att bearbeta allt men trots allt så är ju slutresultatet det samma. Underbara lilla Elvin <3 Min älskade lilla son. Tänk att jag fått en så fin unge!

Älskar min lilla Familj <3
Tobias och Elvin

Fiona, Zelma och Dante också så klart =)
/ickan

Elvin ett dygn gammal

Kommentarer

  • Mia säger:

    Men Guuuuu' så söt! Halledudane då! :D

    Hoppas allt är bra mer er!

    Grattis grattis grattis!



    Kanske ta och ses när jag är bortåt skogarna och härjar??



    Kramar

    2011-12-13 | 01:54:35
    Bloggadress: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: