anjelICKAN.blogg.se

......

Kategori: Allmänt

Jag är dålig på att skriva i bloggen just nu.. Det händer saker hela tiden men orken och lusten för att skriva finns inte just nu..

Förra helgen var det val i Sverige vilket ingen kan ha missat med alla politiker som man sett och hört tjata överallt ^^   självklart var vi och röstade... Det vart ju inget bra resultat av det ändå =( Man blir ju bra besviken på hur svenska folket har tänkt... =/

Vi har vare i Svanskog och gosat med valparna =) De är enormt söta. En valp åkte med oss till Åmål sist ;) Den föjde dock inte med ändå hem till oss ;) men till Sofie och Kricke =) Jätte kul att de också skaffat vovve!

I veckan var jag i Långed ett par gånger för att hjälpa mormor och farmor lite.. och idag blev det Långed igen för kalas nere i vika för Joel som fyllt år =)
Vilka otroligt goda tårtor det bjöds på.. Och Hugos frågesport (med egenpåhittade frågor) gav härliga skratt =P
Det var frågor som vem uppfan elen? Det rätta svaret kom jag på! Det var Hugos farfar (min pappa)  =P

Nu i kväll (eller snarare natt ^^) har jag vare "fylle" chaffis så jag har precis kommit hem från säffle.. var lite jobbigt mycket vatten på vägen på en del ställen men kom ju hem till sist iaf.. och utan bensinstopp också ;)

/ickan



Jag finns alltid här.. när, var och hur som helst !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    <3

    2010-09-28 | 17:01:54

Kommentera inlägget här: