anjelICKAN.blogg.se

Glasögon

Kategori: Allmänt

Jag undrar om min dator fått nått nytt virus ? Den är sjuk och mår inte alls bra.. Den har börjat trilla i sär i bitar =S
Kommer en liten plastbit, skruv eller mutter lite då och då.. Skärmen är snart löstagbar på min stackars bärbara ^^
Jag har också fått veta att min stackars lilla dator är för gammal för en del nödvändiga uppdateringar av drivrutiner så jag kan inte längre lita på mitt trådlösa nätverk =(
Det är = att den tappat anslutningen till nätet si så där 10 gånger var gång jag försöker surfa.. Jag undrar om detta kan vara en tyst protest från min dator att den vill gå i pansion ?

Stackars min dator =(




Idag skutta jag upp ur sängen när Tobias gick till jobbet och började städa lite =) Klockan tio kom svärmor som ville låna Dante när jag skulle jobba så de tog sig en promenad =) Sandra kom och hämtade upp mig här och så har vi vare på travet och jobbat  =)
Det var vansinnigt kallt och blåsigt..!

När vi sluta åkte vi raka vägen till ett cafe och tog oss en kaffe för att få lite värme i väntan på att Tobias skulle komma hem från jobbet han också.. Och när vi sedan hämtat upp honom bar det av mot Trollhättan och Överby. Tobias och Sandra har sett ut nya glasögon och jag var bara med och såg till att de valde rätt ;)

Råsa med röda prickar till Sandra och blåa med silvriga stjärnor till Tobias var mitt mål..... Tyvärr blev det väll inte ricktigt så men de fick båda tag på jätte snygga bågar =)

Dante fick stanna hemma när vi åkte men han behövde inte vara ensam länge eftersom svärfar också ville låna honom så nu har jag en mycket nöjd och trött hund här i soffan som vare på många promenader idag med både mig, svärmor och svärfar =) Det är så härligt å se när han blir så otroligt glad varge gång han får träffa Tobias föräldrar =) Det är verkligen hans favoriter!

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: