anjelICKAN.blogg.se

Höst

Kategori: Allmänt

Det är härliga färget på träden nu.. gult, rött och lite grönt.. Trädgården blir full i löv och jag och Tobias pasade på i den fina vädret i helgen att kratta lite i trädgården =) Vi var uppe jätte tidigt för att hantverkaren var här och gjorde klart skorstensmuren. Resten av dagen spenderade jag ute i trädgården ^^
Vi tog en promenad med Dante och blev sittande nere på bryggorna i solen ett tag. Var ricktigt gott och jag tycker Åmål är så fint!



I helgen var vi även på brukshundsklubben och tränade med Dante. Där var även Heidi och barnen, Jessie och Sofie och Kricke =) Träningen gick bra men Dante vill gärna ha lite brottom och gå lite för långt framför mig.. Men vi fick till det bra några gånger iaf så det är bara att träna på för att få bort detta igen. Heidi hade med valparna å så fina de är! Sofie och Krickes lilla Diza tyckte det var jätte kul att busa med sina syskon igen ^^
Dante fick också hälsa på ett par av valparna.. Heidi hade även med sig Saga som nu är 4 månader... jag är så kär i den hunden! Hon är ju helt underbar! Hon och Dante fick busa lite och Dante verka stormförtjust i henne och var så försiktig med henne.. han tyckte det var helt okej att hon klättra på honom och bet honom i kinderna ^^

Hemma igen käka vi mat och sedan kom svärfar förbi.. Han och Tobias fixade ett element och lite annat här i huset.. strax därefter kom även mor och far hit och drack kaffe =) Mamma hade med sig gardiner till mitt kök som hon beställt åt mig ur en katalog som inte jag har.. Det kommer nog bli kanon bra tror jag!

/ickan

Kommentarer

  • Jessie säger:

    Dante kan leka med "Saga" hur mycket han vill nu, för nu har hon ju blivit Tössebo :D

    2010-10-18 | 20:26:03
    Bloggadress: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här: