anjelICKAN.blogg.se

=)

Kategori: Allmänt

En vecka har redan gått.. går så grymt fort..
Jag och Dante har vare hos min farmor och hjälp henne med alla eklöv =) Vi fick även hjälp av farmors grannbarn och Dante blev så glad när de kom och hälsade på honom. När Dante sedan satt i buran i bilen igen och vi skulle åka hem kom en liten kattunga och satte upp framtassarna mot bilen och kikade in i bagagen på Dante. Den stod så ett tag och Dante var så spännande så även om han var jätte läskig och hon var tvungen att fräsa åt honom så kunde hon inte slita sig utan stod kvar där och kikade på honom ^^ Dante som är van vid katt tittade bara och vädrade efter den lilla lusiga fräsande kattungen som kikade in ^^

Dante älskar att ligga i lövhögarna eller sprätta ut dem igen så han är alltid i vägen =P


I onsdags var ja hos Jossan =)
Sandra och Emma var också där och vi käka lite mat ihop och satt och tjötade och bara hade trevligt! Fick ju även träffa lilla Musse som är Jossan och lilla Alice kattunge.. Tror endast den var 8 veckor och så otroligt söt och full i bus ^^

Under helgen var det kalas för svärmor =)
De va jätte trevligt.. god mat och ricktigt många var vi.. Dante var med och han är ju alltid jätte glad när han får träffa folk så jag förberedde mig på att få jobba lite med en lite masig och uppspelt hund under kvällen men jag var ricktigt nöjd över honom efter denna kvällen =) Han hälsa snällt på alla och höll sig ricktigt lugnt trots att det var så många och så mycket stojjande runt om. Han låg snäll och väntade medans vi åt mat och drack kaffe och sedan gick han bara runt och hälsa på alla =) Han hoppa bara på de som bjöd in honom till att han skulle göra det så de får väll skylla sig själva tycker jag ;) hehe
Han visade upp några trix med Carina och alla tyckte han var så duktig som kunde så mycket och vi fick jätte mycket beröm för vilken fin och trevlig hund vi har och för hur duktig han var som låg stilla där vi la honom medans vi åt och att han höll sig så lugn hela kvällen =) *stolt matte*

Jag tror minsan att hans hörsel har börjar komma tillbaka lite =D

Idag kom Heidi, Sanna, Tindra och Engla och hälsade på och drack lite kaffe (juice för barnen då) med mig. De va trevligt tycker jag och hoppas ni snart kommer igen =)

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: