anjelICKAN.blogg.se

Kalas helg =)

Kategori: Allmänt

Ja här har det vare kalas hela helgen nästan =)
Direkt efter jobbet i fredags åkte vi till Långed för det var kalas för min lille brorson som nu bleve 6 år =D Hugo hade bestämt att det skulle vara pankaka på hans kalas så det fick vi =P
Vi fick även se hur långt brorsan och Angelica komme med renoveringen som ska bli deras nya kök.. De kommer få det såå fint å jag är så glad för deras skull !! Man får ideer och inspiration och vill bara renovera en massa själv när man vare hos dem =P

Igår hade vi inga måsten så vi passade på att bara slöa hela dagen och det var underbart gott... vi tog en låååång sovmorgon och sedan bara gotta oss hela dagen och kolla på film och annat mys =P

Idag är det farsdag! Grattis min lilla pappa =D

Vi har vi vare på kalas idag igen kan man säga.. vi blev bjudna på middag hemma hos Tobias föräldrar..


Snart dax för en ny arbetsvecka.. helgen går alltid för fort.....
Jag hoppas vi ska få våran bergvärmepanna fixad denna veckan också och att vi ska slippa fler problem i fortsättningen =) Har hänt lite väl mycket för oss de 4 första månaderna i huset.. Men nu ska det nog bli bra tror vi =P

Kommentarer

  • Madde,Ina&Rozz säger:

    Vad kul att höra att du är inne och kikar lite :) Jasså? Ja men man kan ju inte heller räkna med att alla kan se skillnad på hundraser :) Jag vet för ca 10år sen då vi var hundvakt åt kusinernas pyreené, grannen frågade om det var en labrador :P

    Dante är en riktig fin kille han också :)

    2010-11-16 | 23:38:12
    Bloggadress: http://fashioningold.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: