anjelICKAN.blogg.se

Halv 8 hos Jossan och Nicklas

Kategori: Allmänt

I lördags var vi på middag hemma hos Jossan och Nicklas som hade kvällens halv 8 hos mig tävling =) Andra paret ut i våran egen tävling där vi parvis härmar tv programmet med samma namn =P

Minns nu inte de fina namnen på maträtterna vi fick men allt var väldigt gott iaf =) Undrar vad jag och Tobias ska kunna hitta på som håller samma klass som Jossan och Nicklas och även Sandra och Henriks middagar som hittils vare ^^ Vi funderar ju på hemkörning från pizzan ?  =P

Nästa gång blir det Emma och Rickard som bjuder hem oss alla på mat och sedan är det min och Tobias tur =) Men det får bli lite längre fram i sommar när vi flyttat till villan =P (jag vill packa NU)


Den här veckan har jag vare på gymmet både igår och idag.. blir bara massa träning nu hela veckorna..

nu ska jag fixa lite mat till magggen =P
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: