anjelICKAN.blogg.se

Gräsklippare

Kategori: Allmänt

Veckorna går fort.. Jag är och tränar varge dag =) Känns bra! I helgen så var vi i huset och kollade på lite saker.. Nu är det snart bara en månad till flytten =P Längtar längtar längtar! Men på samma gång ska det bli trist att flytta från lägenheten =/ Jag har trivts bra här och i min lägenhet.. Men en hyresrätt kan inte slå en egen villa =D

Vi var i Svanskog i helgen också och hälsa på hos Heidi och Andreas =) Och så har vi firat morsdag en helg förtidigt ^^ Var hos Svärföräldrarna med Tobias släckt.. Vi fick grillat och massa god mat och rabarberpaj. Va supergod mat och kul att se allihopa.

Carina (svärmor) ville låna Dante så efter kalaset fick jag och Tobias gå hem utan hund ^^ Så tomt det blir hemma när han inte är här.. Vi kolla efter honom hela kvällen och även när man gick och la sig var det ju knepigt att han inte gick med och la sig i sin säng som står bredvid våran.. Men han älskar att vara hos sin "farmor" så han har haft det hur bra som helst ;)
Hämtade upp honom igen efter träningen idag.. Så nu är allt som vanligt här hemma igen med Danten som ligger och sover på mina fötter här nu ^^

Tog ett ryck och klippte gräset idag =) Tobias hjälpte till när han kom från jobbet och klippte på baksidan. Så nu kan det komma regn om de vill för nu har jag fått klippt och gått med trimmern.
Första köpet till huset har Tobias gjort idag också =) Han kom hem från jobbet och berättar att han fått tag på en gräsklippare. Vi har bara haft en handjagare och det kommer nog underlätta med en klippare med motor till gräsmattan vid huset =) Nån gång hade vi ändå köpt en och nu trilla han förbi en bra så det var bra han passade på =)

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: