anjelICKAN.blogg.se

Första simturen...

Kategori: Allmänt

Tjoho !!
Grått och trist väder det blev nu i eftermiddag då =/ Och självklart skulle det regna just när jag och Dante tog oss en promenad..

I torsdags var jag och Dante ner till stan i några ärenden.. Vi träffade sedan Sandra och Carina och gick och fikade på det nyöppnade cafét här i Åmål =) Det var jätte fint de renoverat där å mysigt =)

Sedan tog vi en promenad på stan och Dante tog "farmor" på promenad medans jag och Sandra kika i ett par butiker =) Vi var även en liten snabb sväng in i djuräffaren och köpte en godis till Dante =P Där fick vi träffa den lilla hamstern (tror jag säger rätt namn nu) Doris som sprang runt i sin boll på golvet =P Såg ut som hon tyckte det var super kul å va ute och kolla runt och det påminde mig om hamsterns Rhino i den tecknade filmen Bolt =P



Senare på eftermiddagen ringde jag Carina igen och så drog jag och Dante med oss henne ut på en promenad till =P Vi blev borta i 2½ timma innna vi klev innanför dörren här igen =P

Dante sprang lös större delen av promenaden så det var en mycket nöjd kille när vi kom hem igen =) Vi gick ner till vattnet och Dante var inte sen med att hoppa i =) Han simmade med en gång och inte alls samma tvekan som tidigare somrar =P Kanske blir en sjöodjur av honom också ^^

Tyckte dock inte det var nått vidare gott i vattnet men Dante verka gilla de ^^


Helgen har vare lugn å go bara =) Vi har mest tage de lugnt.. handlat mat och sett film och bara myst =)
Och så har Tobias toge med mig på en liten tur på mopeden =P

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: