anjelICKAN.blogg.se

Härligt att träna =)

Kategori: Allmänt

Känns ricktigt bra att vara igång och träna.. det kommer nog bara kännas bättre och bättre =) Idag träna jag med min personlina tränare.. Tobias <3    ^^
Jätte kul att träna ihop! Tråkigt att han jobbar förmiddag nästa vecka så han inte kan gå på förmiddagen med mig =(
Han får gå på kvällen istället...

Har vare hos Louise och fått ny frisyr idag också =) Nästan samma som förra gången men det blir lite kortare för vare gång.. Gott å ha de kort på sommaren =P

Trötta (och lite stela av all träning) tvingade jag och Tobias oss själva att åka och handra lite mat i eftermiddag. Tobias har gjort varma mackor till oss till kvällsmat. Gott gott! Han är både min personliga tränare och kock, min Tobias ;)


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: