anjelICKAN.blogg.se

27

Kategori: Allmänt

Tjohej!
Jag har bleve ett år äldre sedan mitt förra inlägg. I måndags den 21 så blev jag 27 =)
Tobias väckte mig på morgonen innan jobbet med sången ja må hon leva ^^ Tack älskling <3
Jag var på gymmet och träna som vanligt.. Efter lunch kom Tobias hem från jobbet och så åkte vi till baknen för att göra klart allt inför flytten.. Nästa torsdag får vi nycklarna =D
På eftermiddagen mötte vi mamma och pappa vid tösse stugan och åt mat ihop för att lite fira min dag. De kom på motorcykeln dit =P
Det blir inget kalas här hemma nu eftersom vi bor i flyttlådor ^^ Men släckten kommer och kollar i huset sedan istället så får vi fira mig och huset på samma gång!

När vi lämna Tösse så fick jag åka med pappa på motorcykeln =D Mamma fick åka med Tobias i bilen istället ^^ Moped har jag både köpt och åkt men motorcykel har jag aldrig fått åka innan så det var kul =D Hoppas jag får åka med dig fler gånger pappa!

I söndags var vi uppe i Svanskog för en träningsdag.. Många vovvar med hussar och mattar var där.. Tyvärr var det verkligen inte våran dag och vi hade allt annat än tur.. Dante ville allt annat än lyssna.. Vi träna bara lite men bättre vi tar nytt tag en annan dag när propparna i öronen inte sitter så bra ^^ Kul att träffa alla även om de inte var våran dag... Men Dante är sig själv igen och det känns bra nu..
Vi grillade hemma hos Heidi och Andreas och hade en trevlig kväll med massa hundsnack =)

Igår var de tisdag =) Jag tränade core! Jobbigt värre men jag tycker verkligen om den träningen!
Idag har jag tränat med den personliga tränaren.. Americanen Dan.. Usch de va plågsamt ^^ Jag känner redan träningsvärken i benen, baken och lite i armarna ^^ Åt fullkornsfrukost, frukt och stretcha i 20 minuter till nått tjej program som han sa ^^ Han är inte snäll men det är ju hans jobb å pressa en till att göra mer än man tror man orkar *haha* Men humor har han =)
Så jag hämnas väll genom att påga honom med svenska ord när jag ber om nycklar och lås varge dag ^^

Hoppas jag inte har för mycket träningsvärk i morgon ^^ Måste ju träna även i morgon!


Dante har vare hos famor medans jag har tränat =)
De har gått på härliga promenader och Dante har badat lite. Även Sandra var med honom idag och jag blev kvar där hos svärmor både igår och idag för att dricka kaffe och sitta och prata å njuta ute i solen ihop med dem =D Jag har världens underbaraste svärmor och svägerska! De är så goa båda två!

Nu blir de natten här =D
/ickan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: