anjelICKAN.blogg.se

Jag bor i ett vitt hus =)

Kategori: Allmänt

Nu var sista väggen målad! Jag bor numera i ett vitt hus! Vi har grunden och fönstrena kvar men väggarna är iaf klara runt om hela nu =P

Mor och Far kom och kolla på hur huset blev efter målningen idag =D Efter husesyn så beställde vi hem pizza och sedan drack vi kaffe =P Mamma hade med bakelser från bageriet i Långed som var ricktigt jätte goda! Roligt att det finns ett bageri där igen!

Jag har vare i slagsmål idag =( med en rosenbuske... Den skulle bort! Jag van till slut som tur var.. men jag fick både rivsår och taggar i både ben och arm innan jag var klar =( Dumma buske! Vi kommer inte vara vänner nått mer....

/ickan

Kommentarer

  • Jessie säger:

    Kul att få se lite bilder på huset här i bloggen. Va duktiga ni är som målar så =)



    Nu har ju Dante blivit Morbror också. Visst är de ljuvliga. Längtar tills jag får se de små. Jag håller ett extra öga på tikarna ;)



    Ha det gott!

    2010-07-25 | 20:50:34
    Bloggadress: http://jessams.wordpress.comcom

Kommentera inlägget här: