anjelICKAN.blogg.se

Bär!

Kategori: Allmänt

Tråkigt väder det har bleve =(
Regna hela dagen igår och duggat hela dagen idag..
Igår var vi på kalas i Dingelvik för Tobias kusin Lina som fyllt 10 år =)
Dante var mycket lugnare än han brukar va.. han har bleve lite uppstressad när vi vare där men nu skötte han sig fint.. gott!

Idag har jag jobbat på travet igen.. var trevligt som vanligt men lite varmare och trevligare väder hade jag önskat mig.. Det var mycket folk och bilat.. många semesterfirare =)

Jag och Tobias har mumsat på efterrätt nu här som vi plockat i trädgården.. finns mycket ätbart här.. idag plocka vi hallon, vinbär och smultron =D

Frukträden börjar få stoa frukter också så snart kan vi plocka där också!

Äpple, päron, rabarber, americanska blåbär, vinbär, hallon och smultron är det gott om här på tomten =D
Frukt och bär är ricktigt kul att ha i trädgården så det kommer jag nog plantera ännu mer med tiden!



/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: