anjelICKAN.blogg.se

30 Kg Amstaff i knät

Kategori: Allmänt

Till kvällsmat i kväll har vi åte jordgubbar... inte dumt =P
Jorggubbar är väll en av de bästa sakerna med sommaren!

Just nu när jag satte mig här vid datorn för att skriva lite skulle Dante gosa så han klättra helt enkelt upp i mitt knät här i min lilla datastol och hänger sitt huvud över min axel och anser sig själv vara en liten knähund som mycket väl får bra plats i knät och inte alls är i vägen ^^
Det är liiite svårt att nå tangentbordet men det funkar.. klart man vill ha en 30 kg klump i knät å gosa med ^^ *mys*


Idag har vi hämtat mer färg =P
Hoppas vi ska klara oss på det nu till väggarna så vi inte behöver ännu mer.. Jag och Tobias har målat klart på baksidan nu i eftermiddag... Nu har vi bara en sida kvar och den ska vi börja på i morgon.. då ska vi igen måla med färgen utspedd med binder :S
Det var inte kul.. som att måla med vitt vatten..

När vi målat klart tog vi fram grillen och fixade mat =P
fy va gott det är med grillat!! Tänkt va man på vintern längtar efter de... bäst att passa på ofta nu =P

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: