anjelICKAN.blogg.se

Mitt 2009

Kategori: Allmänt

Hoppas alla har haft en bra början på nya året!? Vi firade ju nyårsafton hemma hos Jossan som sagt och alla hade gjort så mycket gott. Sandra och Henrik hade gjort förrätt med chiliräkor och annat gott, Jossan och Nicklas gjorde huvudrätten med otroligt gott kött, Jag och Tobias hade gjort efterrätten som bestod av chockladbudding, råsa chokladmouse med grädde, och Emma hade med sig snacks, godis och så hade hon gjort hallon fylda med choklad. Vi var propp mätta innan året tog slut ^^

Vi spelade ett spel.. inte helt lätt ^^ Och när tolvslaget närmade det sig gick vi ut i snön och sköt raketer, öppnade champagnen och skålade in nya året 2010 !!

Dante firade nyår med Tobias föräldrar i år också och det hade gått jätte bra. Han verkar inte reagera nått på smällandet av raketer och annat. Ibland boffar han och säger till att han hört nått men inte visat nån rädsla alls. Inte när vi vare ute och det smällt heller. Jätte gott å se!

Mitt 2009

Vi var nyförlovade <3

Skogspromenader med korvgrillning (det måste vi göra om)
My Dog utställningen i gbg var vi och titta på.
Lydnad och Sök träning i massor hela året =)
Jobbade massor under omläggningen, våren och sommaren
Shopping i Karlstad med Sandra och Henrik flera gånger.
Vi var i Färgelanda på dop när Linda och Tobbes dotter Rebecka döptes.
Kul att se när Dante bekantade sig med vattnet ute under våren och många simmturer blev det under sommaren =P
Lydnadsträning och grillat ihop med Heidi och Andreas i Svanskog (flera favoriter i repris blev det ^^)
Min och Dantes första lydnadstävling i Maj =P
Jag och Sandra var på makeup rådgivning i Karlstad och på kvällen bjöd Tobias och Henrik ut oss på resturang.
Vare på många husvisningar.
Valpträff
Mysigt Midsommarfirande med vännerna.
Dante fyllde 1 år =P
Tobias nya V70
Massa ljusparty ^^ Ett där jag själv var värdinna.
Jag, Tobias och Dante var ute och simmade ihop ^^
Jag och Tobias var i Grebbestad med mamma och pappa.
Lärt känna en liten vovve som heter Wilma som jag är ute och går med ibland =)
Andra lydnadstävlingen var i Oktober. 0,5 poäng från ett första pris ^^
Vi var med på budgivning på ett hus. Tyvärr blev det för dyrt.
Julmarknaden på Baldersnäs var vi på jag och Tobias.
Jag har bleve spelvärd (tror jag det kallas?) på en en chat/spel på internet
Ullared med svägerskan Sandra och min svärmor Carina
Och året avslutades med Masssssa snö ^^ Mysigt Julfirande och trevligt nyårsfirande =)

Och pappa ska jag skicka på engelska kurs tror jag ;) hihi.. Häppi njo jer!!



/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: