anjelICKAN.blogg.se

Lugna dagar

Kategori: Allmänt

Här har inte hänt så mycket nytt.. Lugna dagar..
Jag och Dante har vare ute på bergsklättring ^^




Detta tyckte Dante självklart var hur kul som helst och sprang och härja ^^ Gott att det inte är lika kallt uta på dagarna nu utan att vi kan vara ute utan att skrutten fryser så och leka i snön =)
När vi kom in såg jag på hans tass att han hade en reva kvärs över kassen :S Vet inte hur när eller på vad han skadade sig men det var ingen fara med det bara som ett litet rivsår så det låg väll nått olämpligt vasst nån stans nere i snön.. Som han härja så ska jag väll vara glad det inte var nått värre..

Min bil står på laddning igen.. inget vidare bra batteri längre =/ Så igår snodde jag Tobias bil när jag skulle till stan ^^ Gott att den vill starta iaf så jag fick gjort mina ärenden snabbt.
Jag Tobias och Dante tog en sväng på stan idag också.. Denna helgen är vi kattvakter också och när vi titta till dem idag så verka de bara må bra och de blev glada när de fick mer mat och vi klappa och gosa lite =) Kul att vi kan hjälpa till =) Tobias bjöd mig på mat när vi var ute. Tack älskling *mys*

Dante är nog inne i nån ny rolig period för han har bleve sämre på å lyssna igen och att gå i koppel.. Han har så brottom överallt och har svårare för å lugna sig när vi är ute och träffat folk.. han är sååå jäkla glad hela tiden och har så brottom ^^ Men vi får kämpa på. Vi får så mycket beröm för att vi har bra ordning på honom och det är jätte kul så vi får försöka ta åt oss av det kanske när vi själva tycker han är olydig ^^ Det är ju tur att han är sån för att han är så glad iaf ^^

Ikväll ska vi bara mysa i soffan framför en film och ta det lugnt =)
/ickan

Kommentarer

  • Andrea & Jörgen säger:

    Tjena tjena! Känner igen den "roliga" perioden, ha ha ha... Bubba hade den för ett tag sen, men nu är han så gott som helt ur den - SKÖÖÖÖNT! Men det är inte över än... några vändor till väntar, ha ha ha... Ha det gott! Kram!

    2010-01-25 | 10:14:19
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/bubba

Kommentera inlägget här: