anjelICKAN.blogg.se

Katt spya :S

Kategori: Allmänt

Nu är jag trött på att torka upp kattspya iaf.. Fiona spydde hela kvällen och natten till fredag =( Stackars liten.. Jag fick inte en blund fören efter 6 på morgonen när hon till slut slutade och kom och la sig bredvid mig i sängen och äntligen sov ett tag.. Hon gillar att sova antingen under sängen där hon hittat en värmeslinga i golvet eller på mitt nattduksbord ^^ Knasigt när det finns en mjuk å go säng å sova i och så väljer man ett hårt golv eller bord ^^
Tobias han gjorde ett mysigt arbetspass på 16 timmar på torsdagen och natt till fredag och var hemme typ samtidigt på fredag morgon när jag och Fiona äntligen kunde sova..

Det var tomt utan min Tobias här hemma.. natt brukar han ju inte jobba som tur är utan detta var ett undantag.. Jag fick då sällskap i soffan av alla de fyrbenta så jag behövde inte känna mig så ensam.. omringad snarare ^^

Jag knäppte tre kort med mobilen på de tre hårbollarna som låg runt mig ^^

Zelma låg på min arm framför mig =)


Dante nere på mina ben *fotvärmare* ^^


Och Fiona på ryggstödet bakom mitt huvud =)


Och så låg vi och myste länge och titta på tv och surfa =)

Fredagen har vare lugn här.. Ute och handlat och pysslat hemma. Fiona har inte spytt på hela dagen och jag hoppades att det var över och hon fått upp det som inte ville komma upp men nu i kväll har hon spytt igen =( Hoppas igen att det är stopp nu och att hon fått upp det som retar.. Hon är iaf pigg, gosig, sällskapssjuk, äter och dricker bra så det är förhoppningsvis bara en dum hårboll som har svårt att komma upp.. Stackars min lilla tös =(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: