anjelICKAN.blogg.se

Avatar

Kategori: Allmänt

Året har börjar lugnt.. Tobias har lite ledigt från jobbet och vi kan bara njuta av dagarna utan några måsten =P
Igår på lunchen ville Tobias bjuda mig på pizza så vi åkte ner till stan och åt och på kvällen blev jag bjuden på bio också av min goa sambo. Vi såg filmen Avatar. Den var bra.. tror jag.. Men det fattades nått för mig.. Men värd å se ändå =)



Först så känns det som det fattades nått i början av filmen.. som man man inte fick veta allt..
Och så var det nått med humorn som jag inte gilla. Det är ingen komedi.. så det är väll inte tänkt man ska sitta och skratta.. men ändå fanns det vissa saker som det kändes som de skulle ha vare roliga men de blev inte det för huvudpersonen var för stel eller nått.. Han kändes heller inte tillräkligt imponerad av allt som hände runt honom. Tänk bara på hur chockad en annan skulle vara om man hamnade på planeten Pandora ^^
Jag undrar om de hade rätt person till huvudrollen ?

Men det var annars en bra film.. En spännande planet verka Pandora vara ^^ Som djungeln här på jorden men den lyser och med djur som verkar vara en mix av jordens djur och
dinosaurier.. större och starkare..
Tobias tyckte nog också den var okej men han hade nog velat ha mer krigande för att den helt skulle passa honom.
Skulle inte bli förvånad om det dyker upp en fortsättning.. =P

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: