anjelICKAN.blogg.se

Jul jul strålande jul!

Kategori: Allmänt

Nu är det snart 3 advent redan och julen är riktigt nära =P

Förra helgen firade vi 2 advent med kalas för Tobias här hemma i huset ihop med släckten.. Vi drack glögg och åt tårtor å hade jätte trevligt =)

Under veckan har jag mest bara jobbat.. I onsdags åkte jag med arbetskompisarna till Karlstad där vi bleve bjuda på julbord på nöjesfabriken =) Underföll gjorde starboys.. med i det gänget är bland annat Björn Starrin som tex spela Pölsa i Smala Sussi och Johan Andersson som spela Micke tretton i samma film.. man har ju även lite mer nyligen sett dem i filmen bröllopsfotografen =) Det var en värmlänsk underhållning ^^ De spela och sjöng bra och en del av humorn var rolig men ibland undra man allt vad de tramsa runt så för.. Men kvällen var jätte bra och det var jätte kul att komma ut med arbetskompisarna!

Idag efter jobbet åkte vi till Långed på kalas för min svägerska Angelica =) Vi har lekt bu leken och sedan gick vi på Hugos penga auktion ;) Han har så härliga påhitt min bror son =P

Nu ska vi ta natten här så vi orkar upp ricktigt jätte tidigt till morgonen =D Vi ska med tåget till Göteborg.. jag och älskligen ihop med Sandra och Henrik.. Vi är tillbaka på söndag igen =)


Snömonstret Dante ska va hos sin "farmor och farfar" hela helgen =P


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: