anjelICKAN.blogg.se

Långserud

Kategori: Allmänt

Har tränat hela veckan lång som vanligt =) Efter gymmet igår hämtade jag och Tobias upp svärmor, Dante (som vare ute och gått med svärmor medans jag var på gymmet ^^) och Sandra och sedan Henrik.. Vi åkte sedan till Långserud till Esters café =)
De har lite loppis och försäljning av en hel massa olika prylar både nytt å gammalt som vi gick och titta på och så tog vi oss en fika på cafét och satt ute och hade de gott. Var en mysig utflyckt.

På vägen hem igen stanna vi till hos Heidi och Andreas i Svanskog =) Sandra och Carina var så nyfikna på att få träffa valpar och så klart ville ju även jag och Tobias få gosa och leka lite med valparna ^^ Va snabbt de växer! De hade hänt massor fast det bara var några dagar sedan vi var där..

När vi kom hem till huset igen så drog jag och Tobias på oss målarkläderna igen och målade vi vidare på grunden =) Trappan är kvar att måla och så lite mer där vi håller på att mura igen källardörren men annars är grunden färdig målad nu =) Det gör så gott när vi får bort den bruna färgen!

Idag har det vare skitväder hela dagen :S
Bara regn.. Jag har jobbat på travet och det var trevligt som vanligt och Sandra har jag ju jobbat ihop med å det är alltid kul å stå där å tjöta.. men klart lite goare att stå där om det inte regnar så där.. Men vi har ju tak som tur är =)

Nu ska jag strax ta natten =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: