anjelICKAN.blogg.se

Bowling!

Kategori: Allmänt

Helg igen.. Gott! Har vare så trött den här veckan.. Inte vare så jätte sugen på att gå upp på morgonen och träna men jag har vare redig och vare iväg varge dag ändå och det känns bra när man väl kommer iväg =)
Jag har gjort ett konditionstest som visa att min kondition har bleve mer än dubbelt så bra mot när jag började träna =D Jätte kul att verkligen se att träningen gör nytta!

Tobias och svärfar har murat igen trappan till den yttre källardörren =) Nu tar sig ingen in den vägen nån mer gång iaf ^^ Lite mer ska på innan trappan är helt borta men nu är det snart klart ser det ut som.

Igår kväll var jag och bowlade med hela gänget från gymmet.. Både gymägarna och de jag tränar ihop med! Ett ricktigt härligt gäng människor och alla var på topp humör! Vi samlades vid ett bord och de som var hungriga åt lite mat och sedan leta vi upp bowlingskorna och kloten.. Stämningen var på topp när vi dela in oss i lag och började spela. Jag hade Lisa, Marcus och
Benthy i mitt lag och det visade sig vara det bästa laget för vi fick ihop högst poäng!!! Jag lyckades till och med bidra med några strike!! *mycket nöjd* =D
Kvällen tog slut aldeles för fort men den var grymt kul.

Idag har jag och Dante mest tage det lugnt =) Det behövde vi idag var vi överens om. Vi har promenerat lite och busat i trädgården =P
Tobias har vare och köpt sig en gammal dator som är lika gammal som han själv ^^

/ickan

Bild på Dante vid sjön väster svan där han simma sist vi var i Svanskog =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: