anjelICKAN.blogg.se

tjolahopp !!

Kategori: Allmänt

hehe.. det blir inte dagliga inlägg så ofta just nu tyvär ^^ Men ändå något i veckan! Förra veckan var det fullt upp med massa skojigheter.. 
 
Var på möte på af.. men det fick jag inte ut nått av =S Bättre å ta en annan väg än genom af i Åmål iaf tror ja ^^ Men jag tror jag löser allt ändå =P
 
Mins inte vilken dag ricktigt (onsdag kanske?) var jag på brukshundsklubben och tränade med Dante.. Heidi och Andreas var också där. Körde genom alla momenten och det känns fortfarande bra inför tävlingen som börjar bli väldigt nära nu ^^ Men läskligt är det.. vill ju så gärna att det ska gå bra.. Men vi får se det som en träning och det får bli som det blir.. Jag vågar inte hoppas med tanke på hur lätt allt kunde gå så fel förra gången.. Men Dante är några månader äldre nu och han lyder och lyssnar helt klart bättre nu än då så jag hoppas iaf lättare kunna rätta till om det går fel.. Vi försöker iaf =) Håll era tummar !!
 
Svärmor hade ljusparty i torsdags.. Min mor kom också till stan då och vi tyckte det var kul att se den nya katalogen och vi hittade väll lite fint att beställa som vanligt =) Jag fick dra några namn som fick presenter för att de handlat innan ljuspartyt tog slut och jag lyckades ricktigt bra med det och drog både min mor och min svärmors namn så de fick presenter =P (Ja hoppas inte de andra trode nog jag kunde se vilka namn jag drog för det blev ju lite roligt ^^)
 
I fredags var jag och Sandra på stan och kikade runt i affärerna.. Mycke fint finns de.. Vi lyckades bra med inköp av present även denna gången tycker jag =)
 
I lördags var vi ute och bowlade med vännerna.. Sandra, Henrik, Jossan och Niklas.. Jag och Tobias var så klart olagbara den här gången också =P Emma kom även ut lite senare när hon var tillabak i Åmål.. Rickard var den endra vi saknade i lördasg men han var och sprang lidingöloppet.. Ducktig värre.. Tänk om man orkade nått sånt.. (mycket nöjd att jag simat vansbrosimmet iaf =D ) Vi fortsatte sedan kvällen hemma hos Jossan. Vi passade på att gratulera henne med presenter för i morgon är det hennes födelsedag =) Hon bjöd oss alla på tacopaj *supergott* Massa prat och skratt blev det under kvällen =P
 
Så var veckan nästan slut.. igår söndag var vi en sväng till Långed och hälsade på hos mor och far.. De har köpt så fin ny soffa så det var inte bara vi som var nyfikna utan även brosan med hela familjen var där och kikade på den.. Jag passade på att få lite hjälp av pappa att fylla i lite blanketter och det var inte lilla häftet så jag, pappa och även Tobias fick kämpa ett tag innan vi kände oss klara med det.. Tack för hjälpen pappa och Tobias =)

Nu är det ny vecka igen.. Jag ska om en timma ge min iväg ner till Mellerud på ett möte på nyföretagarcentrumet där =P Mycket spännande att höra vad de har att säga om allt.. ^^

Ha en fortsatt bra vecka allihopa!
/ickan

ja älskar dig Tobias <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: