anjelICKAN.blogg.se

Jag och min Tobias

Kategori: Allmänt


Lite kärlek är väll inte fel ^^ så nu kommer ett sånt här gulligt blogg inlägg =)



<3 Det är snart två år sedan jag och Tobias träffader för första gången..
Som många redan vet så var det arbestförmedligen som var anledningen till att vi lärde känna varandra ^^
Vi var båda arbetslösa och af skickade oss till ett ställe för att vi skulle vara med i något som hette ungdomsgarantin. (och sedan dess har man bleve runt flyttad i en massa sånna där olika garantier.. men de hör inte hit) Det var inskrivning den dagen vi först träffades. Jag och Tobias hörde till de rediga som kom extra tidigt till mötet och blev ståendes i en koridor.. Vi få som hunnits samlats frågade naturligtvis varandra om vi kommit rätt tro och så presenterade vi oss artigt för varandra ^^

Enligt Tobias var det kärlek vid första ögonkast ^^ Den där lilla tjejen med stora bröst (Tobias humor ^^) vill ja ha har jag hört honom säga. ^^
När vi kom in i salen och fick sätta oss runt ett stort bord där mötet skulle vara och vi skulle få skriva in oss såg jag snabbt till att hamna på stolen bredvid den där söta killen ^^ *hihi* Vi pratade lite mellan all information vi fick. Klart ja kände nått så kanske är det den känslan som är kärlek vid första ögonkast så kanske var det så även för mig där.

Vill ni ta truckkort frågade de... Och så skrev de upp alla på ett papper som var intresserade =)
Tobias sa nej... och frågan kom till mig... hmm.. ja visst skriv upp mig.. de blir nog bra tänkte ja.. 
 Eller föresten, kom de då från min vänstra sida där Tobias sitter.. Du kan skriva upp mig också ^^
Då var Tobias också intresserad helt plötsligt ^^

Mötet avslutades så småningom och vi knallade alla ut i fina höstvädret. Jag bor ju inte långt från detta stället så jag hade gått dit och började nu gå hemmåt igen... Tog sällskap med en jätte trevligt tjej som ja träffade där som jag även satt och pratade en del med.. Hon hade cyklat dit så hon ledde cykeln för att vi skulle kunna ta sällskap en bit. När vi kommer av parkeringen stannar en svart Saab brevid oss och rutan åker ner...
Den söta killen igen ^^
Han frågade om jag ville ha skjuts hem.. Jag vet inte vad ja tänkte just då ^^ Men jag fick för mig han frågade den andra tjejen.. hon hade cykel.. och en bebis i magen.. men ändå tänke ja så att det är henne han flörtar med ^^ knas.. Det var ju mig han ville ha med i bilen.. <3
Eftersom den andra tjejen tackade nej (pga cykeln) så tackade jag också nej..

Men sagan tog ju inte slut där så det gjorde ju inte så mycket ^^ hihi

Hemma igen så ringde min mor och frågade hur dagen varit, hur jag mådde idag och om mötet gått bra.. Ja.. det var en ricktigt bra dag =) Och jag berättade även om ny funna vänner och att en av dem.. en jätte söt kille stannat och erbjudit sig att köra hem mig efteråt ^^


Jag och Tobias sågs på af några gånger på nya möten efter detta.. Bytte några ord och så där.. En helg bestämde jag och Mickan oss för att gå ut å festa lite.. satt hemma hos Mickan i Tösse och sedan åkte vi in till stan och HC
Jag har fått av mig jackan och på väg upp i trappan vid dansgolvet står Tobias.. hehe.. han igen.. honom ska ja bara hälsa på.. Hinner nätt och jämt komma fram till Tobias och säger Hej kommer du ihåg mig typ innan han suger tag i mig och håller om mig.. våran första kyss kom rätt snart efter detta <3
Vi bytte nummer och kom efter en stund från varandra inne på hc.. Under helgen fick jag väldigt många sms av någon som var intresserad av att träffas ^^
Måndagen efter bestämde vi till slut att jag på kvällen skulle komma hem till Tobias som skulle bjuda mig på kaffe.

Sagt och gjort.. Nervös.. pirr i magen.. undrar hur han bor.. hur kommer detta kännas att träffa honom så här.. Fortfarnade på något vis ändå inställd på att han vill träffa mig som en vän... bjuda på kaffe och prata lite...
Han var lika snäll å go.. Lägenheten hans var fin och han hade ju städat eftersom jag skulle komma ^^ Kaffet smakade bra..... Och så kyste han mig <3
Jag stannade nästan hela natten och vi bara pratade och det var bara så himla mysigt att vara hos honom. När jag väl bestämde mig för att åka hem hadde klockan hunnit bli ny dag och jag tror klockan kan ha vare närmare fyra på morgonen ^^ Tur att vi båda är lika mycket nattmänniskor ^^ Han följde mig ut till bilen och vi bestämde att vi skulle ses senare den dagen igen. Och det blev så att vi sågs varge dag och det var bara så att det skulle vara vi.. Fast var ja och ja har aldrig innan vare med om att känslor har växt så snabbt och starkt <3


Sambo blev vi efter ett halvår där på våren i maj.. och vintern därpå bytte vi förlovningsringarna..
Jag älskar dig Tobias <3
/ickan






Kommentarer

  • Nicole säger:

    Kul att läsa, underbart när man tänker tillbaka på den första gången man träffades och kysstes. :):)

    2009-09-06 | 14:51:21
    Bloggadress: http://convictionsdeamon.wordpress.com

Kommentera inlägget här: