anjelICKAN.blogg.se

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag strax efter lunch åkte jag ner till stan för att träffa min goa svägerska Sandra och så tog vi oss en tur på stan och sedan blev det i vanlig ordning en fika och massa tjejsnack =) Alltid lika trevligt. Sedan skildes vi åt för en liten kort stund då vi båda åkte hem till våra gubbar..

Jag hämtade Dante hemma och så åkte vi iväg igen så snart Tobias kom hem. Dante fick vara hos sin "farmor" och "farfar" en stund =P Jag och Tobias hämtade Sandra och Henrik och så åkte vi och tittade på ett hus igen. Har blev några husvisningar nu. Jätte kul å se på hus.. Detta var dock det sämsta huset vi tittat på hittils och inte alls något som passade oss.. Men titta kan man ju ändå =)

Vi blev bjudna på mat hos Tobias föräldrar sedan när vi skulle hämta Dante. Jätte gott och trevligt å sitta och prata lite. Ja har så himla goa svärföräldrar!!

Hemma blev det en lung mys kväll i soffan allihopa framför en film =) Ja älskar dig Tobias <3 tack för att du finns här för mig!

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: