anjelICKAN.blogg.se

Nu är det fredagsmys =P

Kategori: Allmänt

Framför mig i soffan på min arm brukar det alltid ligga en katt men ikväll har Dante intage den platsen å så ligger vi å myster och ser på Idol just nu. Jag har inte följt det alls i år så det var ju kul å se vad för folk som är med nu =) Det verkar inte vara någon som är i min smak iår dock.

Igår skulle ja bara ut på en fika men blev borta hela dagen ^^
Åkte ner till stan och träffa Sandra och så gick vi till ett cafe. Vi har alltid så mycket å prata om så vi blev sittandes bra länge =)
Dante han var hos svärmor som ringde innan och ville låna honom vilket Dante så klart blev jätte glad för. Så när jag var klar på stan åkte jag tillbaka till svärmor för att hämta skrutten. Blev kvar där en stund och bara pratade. Då tittade Sandra förbi där hon också så fick ja träffa henne igen ^^ vi tre (och Dante) satt i flera timmar och bara prata =) De är så himla mysiga min svärmor och svägerskan.

Dante fick visa lite nya trix som han lärt sig =P Rulla runt har vi ju tränat på från och till men ett tag men det har inte funkat ricktigt men nu kan han det helt plötsligt ^^ Och så har han lärt sig Buga och säger jag pang och låssas skjuta honom så ramlar han ner och spelar död ^^ Det är rätt många roliga trix han kan nu har nog nämnt de flästa förut tror ja =P

Nu är helgen här. Vi har vare ute och storhandlat så nu har vi fått bort ekot i kylen =P Vi har käkat lite mat och nu sitter jag och väntar på att Tobias ska bjuda mig på dessert =P Spännande att se vad han ska ordna med ^^

undertiden som ja har skreve här har Dante förflyttat sig till sin vanliga plats som ben och fotvärmare och på min arm ligger nu Zelma istället som det brukar vara =P

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: